پله برقی بهران

خرید پله برقی بهران

فروش انواع قطعات پله برقی بهران

شرکت آسانسور و پله برقی بهران پس از ممنوعیت واردات پله برقی پکیج اقدام به تولید و مونتاژ پله برقی در کشور نمود که با تلاش و همت متخصصان ایرانی نسبت به تولید پله برقی های با کیفیت اقدام نمود. فروش انواع قطعات پله برقی بهران، تجاری، سخت کار، فوق سخت کار، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، و مشاوره فنی با واحد فروش شرکت پارت تدبیر شکیبا ارتباط بگیرید.

فروش پله برقی بهران

شرکت آسانسور و پله برقی بهران مدل های متنوع پله برقی را تولید می‌نماید، از جمله پله برقی مترویی یا پله برقی سخت کار و پله برقی کامرشیال یا تجاری. شرکت پارت تدبیر شکیبا ارائه دهنده خدمات نصب پله برقی، خدمات سرویس پله برقی و تامین و فروش قطعات انواع برندهای موجود در بازار ایران می‌باشد.

مشخصات فنی پله برقی بهران

پله برقی های بهران همانند سایر برندهای پله برقی در طراحی وابعاد مختلف و متناسب با نیاز مشتری تولید و عرضه می شوند. پله برقی های بهران در ارتفاع و طرح های مخلتف با عرض 60، 80، و 100 سانتی متر و با زاویه های 30 و 35 درجه عرضه میگردند. از پله برقی ها و پیاده روهای متحرک بهران در دو حالت معمولی و پر ترافیک در پروژه های فضای باز، فضای سرپوشیده و نیمه سرپوشیده می توان استفاده کرد. پله برقی های بهران، برای جابجایی سبک، سنگین و فوق سنگین در ساختمان های تجاری، اداری و عمومی، ایستگاه های مترو، فرودگاه ها و پل های عابر پیاده استفاده میشوند. شرکت پارت تدبیر شکیبا ارائه دهنده پله برقی بهران در انواع مدل ها به شرح زیر می باشد:
• پله ‌برقی تجاری بهران
• پله ‌برقی سخت کار بهران
• پله ‌برقی فوق سخت کار بهران

– لیست قیمت پله برقی بهران
جهت اطلاع از قیمت با مشاوران فروش شرکت پارت تدبیر شکیبا تماس بگیرید.
– انواع پله‌ برقی بهران:
1- پله برقی تجاری بهران
2- پله برقی با ترافیک بالا بهران
3- پله برقی با ترافیک بسیار بالا بهران

پله برقی بهران

پله ‌برقی تجاری بهران (supreme transit)

این مدل پله برقی بهران که Supreme transit نامیده می شوند، به دلیل موقعیت و حجم کارکرد و به صورت بازه ای 12 الی 16 ساعت ساخته شده اند تا در کنار به صرفه بودن، نفراتی که در مجتمع های تجاری در حال عبور و مرور هستند را به صورت کامل جابه جا کند. در این نوع طراحی به دلیل فضای کم مجتمع های تجاری، بیشتر از زاویه 35 درجه استفاده می گردد، اما زاویه 30 درجه نیز قابل تولید وعرضه است. به علت اهمیت زیبایی در این نوع پله برقی ها، نرده ها از نوع شیشه سکوریت شفاف و به ضخامت 10 میلیمتر می باشند.

پله ‌برقی سخت کار بهران (mass transit)

معمولا با توجه به ترافیک بالاتر در برخی پروژه ها به دلیل ارتقا کیفیت و همچنین تقویت قطعات مورد استفاده تغییراتی اعمال میگردد. این مدل پله برقی ها نسبت به مدل Supreme دارای ظرفیت و حجم کاری بیشتری هستند، طوری که دارای پتانسیل کار به صورت پیوسته تا 20 ساعت در روز می باشند. پله برقی های نوع سخت کار که با نام Mass Transit شناخته میشوند، به دلیل اهمیت و استحکام بالا، بیشتر برای خطوط مترو با دیواره های استیل و در فرودگاه ها، از نوع دیواره شیشه به منظور زیبایی بیشتر، استفاده می شوند. در طراحی این مدل پله برقی ها به جهت اهمیت عملکرد بالای تجهیزات از گیربکس های هلیکال استفاده شده است و همچنین تمامی قطعات تقویت شده و دارای کیفیت و دوام بیشتری می‌باشد.

پله ‌برقی فوق سخت کار بهران (mass plus transit)

این مدل پله برقی دارای ظرفیت بسیار بالا، مدت زمان کارکرد 24 ساعته، امکان استفاده در ارتفاع های بیش از 14 متر در این مدل پله برقی از نوع زنجیر های رولر خارجی roller outside chain استفاده می‌گردد، که به نام Mass Plus transit معرفی می گردد. در طراحی پله برقی های فوق سخت کار از دیواره های استیل استفاده می گردد. همچنین در نوع Mass Plus Transit زاویه 30 درجه طراحی می شود و ضریب ایمنی زنجیر حداقل 7 می باشد. و همچنین در این پله برقی ها از هندریل های وی تایپ Handrail V Type و همچنین به جای نول چین از نول ویل استفاده می‌گردد. کلیه قطعات پله برقی در این مدل تقویت شده می‌باشد.

انواع موتور پله برقی بهران

موتورهای ارائه شده برای پله برقی های بهران در انواع زیر عرضه می گردند.

موتور گیربكس پله برقی بهران BS140

موتور پله برقی گیربكسی بهران مدل BS140 در پله برقی هایی که عرض بیشتری دارند پر کاربردتر هستند این نوع موتورها دارای سایزهای بزرگتری هستند. با توجه به میزان حفاظتی پایینی که این نوع موتورها دارند باید آنهارا فقط در فضاهای بسته یا مسقف نصب کرد.

موتور گیربكس پله برقی بهران BS160

این مدل موتور های پله برقی بهران معمولا در پله برقی هایی که عرض کمتری دارند استفاده می شود و دارای سایزهای کوچکتری است. موتور پله برقی گیربكسی بهران مدل BS160 را معمولا می توان به دو صورت در فضاهای بسته یا مسقف و فضاهای باز استفاده کرد.

لیست قیمت پله برقی بهران

لطفا جهت استعلام قیمت خرید انواع پله برقی بهران با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

ردیفشرحقیمت
1قیمت پله برقی تجاری بهرانتماس بگیرید
ردیفشرحقیمت
2قیمت پله برقی سخت کار بهرانتماس بگیرید
ردیفشرحقیمت
3قیمت پله برقی فوق سخت کار بهرانتماس بگیرید

خرید پله برقی بهران

تلاش ما تامین و توزیع کلیه محصولات موجود در بازار ایران در یک مکان با فضای رقابتی برای تمام تولیدکنندگان و عرضه کنندگان میباشد. به همین سبب تنوع گسترده توزیع انواع برند های پله برقی و همچنین تامین خدمات و قطعات یدکی انواع پله برقی با قیمت های رقابتی و مناسب در دستور کار میباشد. مشاوره خرید پله برقی و همچنین مشاوره های فنی برای انتخاب بهترین کیفیت جز خدمات مورد ارائه توسط همکاران ما میباشد. اگر برای مکان خاصی قصد خرید پله برقی بهران را دارید، بهتر است در ادامه با نکاتی که تیم فروش شرکت پارت تدبیر شکیبا در اختیار شما عزیزان قرار میدهد همراه باشید.
در هنگام خرید این محصول به این موضوع توجه کنید که مدل انتخابی پله برقی باید تطابق کاملی را با محل نصب داشته باشد؛ پس فراموش نکنید که این موضوع را حتماً در هنگام خرید پله برقی بهران باید رعایت کنید.
در هنگام خرید پله برقی بهران برای آگاهی خودتان که هیچ نگرانی را نداشته باشید، حتماً با تیم فروش پارت تدبیر شکیبا جهت خرید پله برقی صحبت کنید و مواردی را درباره نصب و قرارگیری این مدل از پله برقی را جویا شوید.
– به امید خرید خوب و رضایت بخش

5/5 - (1 امتیاز)
اگر درباره پله برقی بهران سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید.
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *