زنجیر استپ چین پله برقی

فروش انواع زنجیر استپ چین پله برقی، یا همان زنجیر اصلی پله برقی لطفا جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش تماس بگیرید.

زنجیر استپ چین پله برقی چیست؟

استپ های پله برقی به صورت کاملا چرخشی در یک روند تکراری در حال کار هستند. زنجیر استپ چین – یا زنجیر اصلی پله برقی که از تسمه های فلزی آبکاری و سخت کاری شده بهمراه رولر استپ چین تشکیل می گردد. این زنجیر وزن استپ و همچنین وزن نفرات استفاده کننده از پله برقی را تحمل نموده و برای پله برقی های بلند از زنجیر با توان مقاومت کششی بالا استفاده می گردد.تمامی این پلکان از طریق یک زنجیر به یکدیگر متصل هستند. جنس زنجیراستپ چین معمولا از فولاد می باشد. برای خرید بهترین مدل زنجیر پله برقی متناسب با برند پله برقی میبایست به نکات کلیدی انتخاب بهترین مدل زنجیر پله برقی توجه نمود.
زنجیر استپ چین در دو نوع :
1- زنجیر استپ چین محیط داخلی (ایندور) 2- زنجیر استپ چین محیط خارجی ( اوت دور) ساخته می شود که زنجیرهای استپ چین اوت دور دارای آبکاری گالوانیزه و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و نشت آب را دارد.

مشخصات فنی زنجیر استپ چین پله برقی

زنجیر پله برقی بسته به ارتفاع و همچنین نوع کاربری و فضای مورد استفاده به دسته بندی های مختلفی تقسی میگردند یکی از مهمترین دسته بندی ها انتخاب زنجیر پله برقی بر مبنای مقاومت کششی برحسب کیلونیوتون میباشد هر چقدر این پارامتر بیشتر باشد قیمت خرید زنجیر پله برقی بالاتر میباشد و همچنین توان کششی نسبت به عمر زنجیر پله برقی رابطه مستقیم دارد پس در هنگام خرید زنجیر پله برقی فارغ از قیمت زنجیر استپ چین پله برقی به این پارامتر توجه بیشتری داشته باشید.
بهترین برند زنجیر پله برقی برند کتن ولف المان میباشد.

مکانیزم عملکردی زنجیر استپ چین پله برقی

زنجیر اصلی پله برقی که نام دیگر همان زنجیر استپ چین پله برقی است، برای به حرکت در آوردن استپ های پله برقی طراحی و تولید شده است. زنجیرهای استپ چین از چند بخش مختلف که شامل پلیت، رولر وقفل زنجیر و… تشکیل می شود. مکانیزم عملکردی زنجیر اصلی پله برقی بدین گونه است که، نیرو محرکه تولید شده توسط موتور پله برقی از طریق زنجیرهای استپ چین پله برقی، به پلکان ها منتقل می گردد و استپ ها به صورت به هم پیوسته و در یک چرخه تکرار شونده به گردش در می آیند. زنجیر استپ چین جزو مهمترین قطعات پله برقی محسوب می گردد، وظیفه آن منتقل کردن قدرت موتور پله برقی به پلکان به جهت به حرکت دراوردن استپ پله برقی می باشد.

کاربرد زنجیر استپ چین پله برقی

زنجیر اصلی در یک سیستم پله برقی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. نیروی محرکه ای که از طریق موتور پله برقی تولید می گردد به واسطه اسپراکت یا همان چرخ دنده اصلی مین درایو پله برقی، به زنجیر استپ چین انتقال می یابد و به کمک این زنجیر استپ های پله برقی به گردش درمی آیند. زنجیر استپ چین پله برقی باید از جنس مرغوب و با کیفیت ساخت و تولید شود زیرا، کاربرد این زنجیرها به نحوی است که باید از طول عمر و تحمل وزن بالایی برخوردار باشد و به همین دلیل می توان آن را تجهیز بسیار کاربردی در مجموعه کلی یک پله برقی دانست.

نحوه انتخاب و خرید زنجیر استپ چین پله برقی

برای انتخاب و خرید زنجیر استپ چین پله برقی رعایت چند نکته الزامی می باشد. اول از همه باید این نکته را در نظر گرفت که فروش زنجیر استپ چین پله برقی برمبنای تعداد استپ و یا لینک می باشد ودر هنگام خرید زنجیر پله برقی تعداد استپ و همچنین قطر رولر و زاویه پله برقی مهم می باشد، برای پله برقی تا ارتفاع 6 متر قطر رولر 70 میلیمتر استفاده می گردد. ولی در برند های پله برقی هیوندایی – پله برقی اوتیس – پله برقی کانه قطر رولر 76 میلیمتر و برند پله برقی کنی قطررولر 75 میلیمتر می باشد.

انواع زنجیر استپ چین پله برقی

1- زنجیر استپ چین پله برقی کنی
2- زنجیر استپ چین پله برقی فوجی
3- زنجیر استپ چین پله برقی هیوندایی
4- زنجیر استپ چین پله برقی بهران
5- زنجیر استپ چین پله برقی فتحی الماس
6- زنجیر استپ چین پله برقی اسجک
7- زنجیر استپ چین پله برقی کلمان
8- زنجیر استپ چین پله برقی شیزی
9- زنجیر استپ چین پله برقی SRH
10- زنجیر استپ چین پله برقی کویو
11- زنجیر استپ چین پله برقی شیندلر
12- زنجیر استپ چین پله برقی ماشیبا
13- زنجیر استپ چین پله برقی اوتیس
14- زنجیر استپ چین پله برقی تیسن کروپ
15- زنجیر استپ چین پله برقی SSL اس اس ال
16- زنجیر استپ چین پله برقی میتسو بیشی
17- زنجیر استپ چین پله برقی فوجی تک
18- زنجیر استپ چین پله برقی استید

زنجیر استپ چین پله برقی

سرویس و نگهداری زنجیر استپ چین پله برقی

زنجیر استپ چین نقش محوری در سیستم پله برقی دارد، بنابراین باید دارای کیفیت عملکردی مناسب و طول عمر مفید بالایی باشد، به همین جهت برای روان کار کردن زنجیر اصلی و اصطکاک کمتر آن، زنجیر استپ چین را با روغن های مخصوص روغنکاری می نمایند. عملیات روغنکاری زنجیرها هم به صورت دستی و هم به صورت کاملا مکانیزه قابل انجام می باشد. به طور کلی هر باری که طبق یک روند مشخص و بازه از پیش تعیین شده کل سیستم پله برقی توسط متخصصان شرکت پارت تدبیر شکیبا مورد بازدید قرار می گیرند، باید زنجیر استپ چین نیز بررسی شود، تا در صورت وجود هرگونه مشکل سریعا بر طرف گردد.

لیست قیمت انواع زنجیر استپ چین پله برقی

لطفا جهت استعلام قیمت خرید انواع زنجیر استپ چین پله برقی با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

ردیفشرحقیمت
1قیمت زنجیر استپ چین پله ‌برقیتماس بگیرید
5/5 - (8 امتیاز)
اگر درباره زنجیر استپ چین پله برقی سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید.
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *